facebook https://www.facebook.com/izyaninadhirahzamzam
twitter : http://twitter.com/nadhirahzamzam
@nadhirahzamzam

Saturday, March 9, 2013

DONE..!!

mission accomplished.!!
done my job hari ni.. join charity event sekaligus dapat jadi talent and paling best dapat kenal ramai lagi photographer ngan talent... semua sporting2 je..
memang best sangat.. walaupun ikutkan hati malas je coz penat pun ta hilang..
maunye tak.. baru sampai SUNGAI PETANI kul 3 pagi tu,then kemas bilik sebab ta mau bagi ngantuk nak tunggu kul 5 pagi,then jadi macik teksi jap amik member yang tader transport nak balik kolej after that ready2 untuk gerak ke penang kul 7 pagi.. sampai penang join aktiviti sampai kul 1 tengahari..
fuhh.. penat + ngantuk tersangat.. nasib ade member yang follow skali,so that boleh la suruh dye drive OTW balik sungai petani..
tapi agak berpuas hati bila dapat ape yang aku nak..
dapat kenal afiq,muhsin,hanif and ramai lagi yang sporting..
they all la yang banyak duk shoot aku.. walaupun sejujurnye aku memang fail bab2 pose2 ni.. kaku je ase..
hahahahaha... next time kena yakin sket baru boleh wat..
btw, paling aku suke bila muka kena conteng dengan kak naira..
hasilnye agak memuaskan hati aku gak la.. thanx a lot akak..

                                                         

No comments:

Post a Comment