facebook https://www.facebook.com/izyaninadhirahzamzam
twitter : http://twitter.com/nadhirahzamzam
@nadhirahzamzam

Tuesday, February 19, 2013

IMPIAN




assalamualaikum..
alhamdulillah hari ni aku masih lagi diberi peluang hidup di bumi Allah ini.. Hari ni nak citer sket sal impian..
Cakap sal impian ni,semua orang ade impian.. tapi bagi aku,semenjak aku jadi STUDENT NURSE ni, hari ni baru aku ade semangat berkobar2 nak jadi nurse yang berjaya,yang bagus..
Sebabnye,aku da mula tanam cita-cita nak kerja as a nurse kat ARAB SAUDI 1 fine day nanti.. INSYAALLAH.. kalau aku betul2 usaha,mintak doa pada-Nya, insyaAllah aku akan dapat.. 
nape Arab?? sebab kat sane best, gaji mahal, paling penting pengalaman kite keje kat sane tu yang mahal...
nak dibandingkan dengan negara lain aku rasa arab ni better kot.. sebabnye arab ni off course negara ISLAM kan dan semestinye aku nak keje kat negara ISLAM, at least kite boleh berkhidmat untuk sedara seislam kita kan.. selain tu aku nak sangat belajar bahasa ARAB, stay kat negara yang maju camtu..
best sangat...agak2 dapat x eh pegi sane?? rasanye boleh kot kalau aku betul2 usaha dari sekarang kan..
WAHH.!!! AGAK EXITED LAh.. INSYAALLAH.. akan ade rezeki aku ke sana.. amin..


WAH>>!!

No comments:

Post a Comment