facebook https://www.facebook.com/izyaninadhirahzamzam
twitter : http://twitter.com/nadhirahzamzam
@nadhirahzamzam

Sunday, February 17, 2013

17.2.2013

assalamualaikum..
suasana malam yang agak sunyi memaksa aku untuk memulakan penulisan hari ni..
wakakakakaka.. ayat sastera mane ntah aku rembat..
tapi tak pe la kot,xnampak cam weird sangat.. okeh.! 1st day lepas balik dari cuti tahun baru cina bagi sem ni, mood? terasa cam ade kat rumah lagi.. confirm2 la kan,dah la aku ni hantu balik kampung, asal cuti je nak balik.. konon rindu mak abah padahal saje nak tidur puas2.. hahaha.. lumrah la kan.. duk kolej sibuk dengan benda ntah ape2, so balik rumah la nak berlagak jadi MEM BESAR..  TAPI.... haa,ade tapi jugak tau.. tidur x bermaksud aku ni kejenye bangun makan,tengok tv,tido balik je... mesti la kena tolong mak jugak kan.. maunye x,nak kena sound dengan MR ZAMZAM lau aku malas..jadi anak dara tapi 1 keje pun tak boley buat.. heee... dan ALHAMDULILLAH jugak sebab sepanjang cuti kali ni aku dapat almost everything yang aku nak.. i got new PEPLUM skali dapat 3. KO HADE??? hahahaha.. got new dress, ley lepak ngan famly lame2 kat pantai, berjalan walaupun just pegi KL untuk beberapa hari.. dan paling penting,dapat kacau aku punye LITTLE TOMEI2 KURA2 ^NICO^ everyday
comei kan.. ni pun 1st time aku bela menatang ni.. hahaha.. naseb comei..
ok la.. cukup la dulu merapu meraban malam ni.. nite all ^__^

No comments:

Post a Comment