facebook https://www.facebook.com/izyaninadhirahzamzam
twitter : http://twitter.com/nadhirahzamzam
@nadhirahzamzam

Thursday, August 9, 2012

calon imamku




dah lame rasenye tak update kan... kali ni  nak share sket bout calon suami yang diimpikan...
sebenarnye ni just copy paste daru facebook je pun... sebab cam best je... untuk renungan kita jugak... sekadar mengisi kekosongan yang ada..






BisмiƖƖɑhirrɑhмɑπirrɑhiм,,

Jika cintaku padamu adalah cinta buta,
Tinggalkan aku dengan nada kecewa yang tak berdaya kau ucapkan.

Jika cintaku padamu menyebabkan aku lebih jauh dari Allah,
Maka hinakan aku dengan hinaan yang paling hina yang tak berdaya kau lontarkan.

Jika cintaku padamu tidak bisa membawamu ke arah yang lebih baik,maka tutuplah hatimu serapat mungkin untukku.

Namun,

Jika cintaku kerana pengabdianku pada ALLAH.
Jika cintaku kerana ingin membawamu lebih mendekati ALLAH..
Jika cintaku kerana ingin menjadikan dirimu sebagai ' bidadari 'ku di Syurga kelak..
Jangan kau palingkan wajahmu,
Jangan kau tutup hatimu,
Jangan kau tinggalkan diriku,

Kerana walaupun cintaku belum sempurna, namun hasrat menyempurnakan cinta bersamamu senantiasa ada..

Bukan mudah meraih cinta yg berbuah pahala..
Biar munajat cinta ini terus bersemadi di hati..

Teringat kata,
"Malu kita hanya kepada ALLAH" jika berbuat sesuatu yg bikin ALLAH murka itu patut lebih dimalukan..

Kata yg ku genggam untuk jadi azimat & penguat semangat dalam menjalani arus kehidupan,,

" Jika aku d sini menanti,,ku harap kau d sana menjaga, bila aku d sini berdoa ku harap kau d sana setia.."

Aku tak berharap d pertemukan denganmu..
tapi aku meminta d persatukan dlm cinta_NYA..
Aku tak berharap kesempurnaanmu..
kerana ku ingin melengkapimu dengan kekuranganku..

Yang aku impikan hanya kesempurnaan cinta_NYA...kerana hanya begitulah tak akan ada rasa kecewa di akhirnya.."


" Ketika rakan-rakan mula mencari pakwe, aku masih begini. ♥

:: ♥♥ :: " Aku mencari kekuatan dari sebuah kekecewaan dan penantian aku mahu menjadi yang terbaik buat pasanganku kelak, aku tak mahu bazirkan perasaan menyayangi insan yang belum pasti menjadi milikku, hati dan perasaanku untuk jodohku." ♥

:: ♥♥ :: " Apa khabar agaknya dirimu, aku tahu Tuhan jaga dirimu untukku. Akan aku jaga diri untuk dirimu... (^_^) insyaAllah.

 itu sajelah buat kali ni...
enjoy it...

No comments:

Post a Comment